Subject: FW: "Harju maakond, Lääne-Harju vald, Madise küla, riigitee 11174 Paldiski-Padise km 5,718 ja Kangrukalda tee (43101:001:2625) ristumiskoha rekonstrueerimise põhiprojekt" töö nr PP-25-11
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 14 May 2025 09:53:33 +0300

Tere.

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: Aleksandr Afanasjev <[email-masked]>
Sent: Wednesday, May 14, 2025 9:40 AM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: RE: "Harju maakond, Lääne-Harju vald, Madise küla, riigitee 11174
Paldiski-Padise km 5,718 ja Kangrukalda tee (43101:001:2625) ristumiskoha
rekonstrueerimise põhiprojekt" töö nr PP-25-11 projektikohase
ehitustegevuse teostamiseks lepingu taotlus.

Tere,

Tänan asjaliku tähelepaneku eest!

Teil on õigus – antud juhul, käesoleva juurdepääsutee mahasõt ei pea nii
suure pöörderaadiusega olema. Väga hästi saab hakkama R=8m ka.

Korrigeerisin projekti ning saadan digitaalselt allkirjastatud projekti
konteineri.

Ilusat päeva jätku!

Lugupidamisega,

Aleksandr Afanasjev
TEELAHENDUSED OÜ

Mob: +372 521 5058 |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

From: Merike Joonsaar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: kolmapäev, 14. mai 2025 07:56
To: Aleksandr Afanasjev <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: "Harju maakond, Lääne-Harju vald, Madise küla, riigitee 11174
Paldiski-Padise km 5,718 ja Kangrukalda tee (43101:001:2625) ristumiskoha
rekonstrueerimise põhiprojekt" töö nr PP-25-11 projektikohase
ehitustegevuse teostamiseks lepingu taotlus.

Tere.

Tänan projekti eest, põhimõtteliselt on lahendus sobiv.

Vaid üks küsimus, mida sooviks arutada - kas pöörderaadiuse R=10 asemel
sobiks näiteks R=8 või R=9, kuna  juurdepääsutee teenindab elamurajooni ja
tüüpiline liikluskooseis on sõiduauto+ teenindav transport.

Ei vaidle R=10 vastu, kui see on põhjendatud ja vajalik. Jätan Teie
otsustada.

Ootan tagasisidet ja digiallkirjastatud projekti.

tervitades

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From: Aleksandr Afanasjev < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Monday, May 5, 2025 11:51 AM
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: "Harju maakond, Lääne-Harju vald, Madise küla, riigitee 11174
Paldiski-Padise km 5,718 ja Kangrukalda tee (43101:001:2625) ristumiskoha
rekonstrueerimise põhiprojekt" töö nr PP-25-11 projektikohase
ehitustegevuse teostamiseks lepingu taotlus.

Transpordiamet (Maanteeamet)

Valge 4, 11413 Tallinn

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

„Harju maakond, Lääne-Harju vald, Madise küla, riigitee 11174
Paldiski-Padise km 5,718 ja Kangrukalda tee (43101:001:2625) ristumiskoha
rekonstrueerimise põhiprojekt“ töö nr PP-25-11 projektikohase
ehitustegevuse teostamiseks lepingu taotlus.

Lemeks AS (reg.nr. 10151071) tellimusel  on Teelahendused OÜ-l valminud
töö „Harju maakond, Lääne-Harju vald, Madise küla, riigitee 11174
Paldiski-Padise km 5,718 ja Kangrukalda tee (43101:001:2625) ristumiskoha
rekonstrueerimise põhiprojekt“.

Kavandatava tegevuse eesmärgiks on olemasoleva ristumiskoha
rekonstrueerimine seonduvalt kehtiva detailplaneeringu realiseerimisega -
„Kangru-Kalda maaüksuse detailplaneering“ TS-Projektbüroo OÜ, töö nr
13-21DP, kehtestatud 11.06.2024.

DIGI-projekti saab alla laadida siit:

https://www.dropbox.com/scl/fi/2abpif0yvrggtil6uxrac/PP-25-11-Kangrukalda-
tee-ms_050525.zip?rlkey=u1vyn48wqbpm8s2i47o97q9qx
<https://www.dropbox.com/scl/fi/2abpif0yvrggtil6uxrac/PP-25-11-Kangrukalda
-tee-ms_050525.zip?rlkey=u1vyn48wqbpm8s2i47o97q9qx&dl=0> &dl=0

Palun tagasisidet.

Lugupidamisega,

Aleksandr Afanasjev
TEELAHENDUSED OÜ

Mob: +372 521 5058 |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.